Cookies

Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website voor de bezoeker beter werkt. Daarnaast gebruiken wij o.a. cookies voor onze webstatistieken.

Ja, ik geef toestemmingNee bedankt
Zoeken
Winkelmandje

Klantenservice

Wij helpen je graag verder

Veelgestelde vragen

Account

Hoe maak ik een account aan?
Op dit moment kun je tijdens je bestelling in stap 2 van het winkelmandje een account aanmaken, door in het veld ‘Algemene gegevens’ de checkbox ‘Bewaar mijn gegevens en maak een account aan’ aan te vinken voordat je naar stap 3 gaat. Let op, je moet wel een wachtwoord aanvragen, zie vraag ‘Hoe kan ik mijn login-wachtwoord resetten?’.

Waar kan ik mijn accountgegevens wijzigen?
Om je accountgegevens aan te passen, klik je op het account-icoon in de bovenbalk van de website om naar je persoonlijke pagina te gaan. Kies ‘Mijn gegevens’ om je gegevens aan te passen.

Hoe kan ik mijn login-wachtwoord resetten?
Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je een nieuw wachtwoord aanvragen door op het account-icoon in de bovenbalk van de website te klikken, en in het pop-up-venster je e-mailadres in te vullen en te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten?’. Je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord. Je kunt ook bestellen zonder account. Je hebt dan echter geen inzage in je orders en andere gegevens.

Je kunt in ‘Mijn gegevens’ ook je wachtwoord aanpassen.

Producten

Zijn de producten veilig?
Wij garanderen altijd een maximaal niveau van kwaliteit, veiligheid en werkzaamheid voor elk afzonderlijk product en voor alle gebruikte ingrediënten. Daarom zijn onze producten ontwikkeld in overeenstemming met de CEE en USA-FDA- (Food&Drug Administration) voorschriften.

Hebben producten een houdbaarheidsdatum?
De Cosmeticaverordening 1223/2009 bepaalt dat een vermelding van de datum van minimale houdbaarheid niet verplicht is voor producten met een minimale houdbaarheid van meer dan dertig maanden. Voor deze producten wordt echter wel op het etiket vermeld hoe lang het product, na opening, veilig is en zonder schadelijke gevolgen voor de consument kan worden gebruikt (PAO - Period After Opening). 

Waar kan ik de lijst van ingrediënten vinden?
De lijst van ingrediënten is te vinden op het product zelf. Wanneer je wilt weten welke producten een bepaald ingrediënt bevatten, kan de Klantenservice een lijst verstrekken van producten waarin dit ingrediënt voorkomt.

Leveringen

In welke landen wordt er geleverd?
Wij leveren in het gehele Nederlandse grondgebied (inclusief eilanden). Wij leveren niet buiten Nederland. 

Hoeveel kost de verzending?
De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de grootte van het product.

Wat zijn de levertijden?
We leveren normaal gesproken binnen 3-4 werkdagen nadat we je bestelling hebben ontvangen, met uitzondering van zaterdag en zondag. We kunnen afwijken van deze levertijden rond bijzondere dagen zoals feestdagen, Black Friday, stakende koeriers of andere redenen van overmacht (weersomstandigheden). We raden je aan om voordat je je bestelling bevestigt, altijd te controleren of het opgegeven adres voor levering correct is.

Hoe kan ik een bestelling volgen?
Wij werken uitsluitend samen met gerenommeerde transportbedrijven als DHL, PostNL, DHL en UPS en verstrekken altijd een track&trace-code per e-mail om je bestelling gemakkelijk te kunnen volgen. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je bestelling en een e-mail wanneer de bestelling is afgeleverd bij de koerier. In de laatste mail zit een link waarmee je de route van je pakket kunt volgen. Vanaf het moment dat de koerier het pakket in ontvangst neemt totdat deze daadwerkelijk is afgeleverd. 

Retouren en terugbetalingen

Tot wanneer ik een retourzending insturen?
Het retourverzoek moet binnen, en niet later dan 14 dagen na de datum van ontvangst van het pakket worden gedaan. De kosten voor het retour zenden zijn voor je eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling geheel of gedeeltelijk retourneren?
Je hebt het recht om één of meerdere producten die je online hebt gekocht, te retourneren. De producten moeten in perfecte staat verkeren, ongebruikt zijn, in de originele verpakking en compleet met eventuele accessoires en instructies.

Hoe verstuur ik een retour?

Wil je een product retour sturen, volg dan deze stappen:

  • Neem contact op met de klantenservice op via info@illusionhair.nl om te melden dat je een product wilt terugsturen en dat je een retourformulier wilt ontvangen die je nodig hebt voor de terugbetaling;
  • Vul het retourformulier in die je per e-mail hebt ontvangen;
  • Voeg het ingevulde retourformulier bij het product en verpak dit zo goed mogelijk, om te beschermen tegen schade tijdens het transport;
  • Knip het adresetiket uit en bevestig dit op de buitenkant van je pakket;
  • Lever het pakket af bij je vertrouwde koerier en bewaar het ontvangstbewijs tot je de bevestiging van terugbetaling ontvangt.
  • Pakketten die op kosten van de geadresseerde worden verzonden, worden niet geaccepteerd. 
  • Indien het pakket niet compleet is, of er zijn problemen rondom de levering dan dien je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.
  • Klopt je bestelling niet? Geef dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons door, dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met info@illusionhair.nl en vermeld hier duidelijk jouw naam, ordernummer en de items waar het om gaat.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening. We raden aan om het verzendbewijs goed te bewaren. Betreft het garantie, dan sturen wij je een retourlabel nadat het defect is gemeld.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen. De klant kan zich melden via de klantenservice. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.

Hoe is de terugbetaling voor bestellingen?
De terugbetaling (gelijk aan het totale bedrag van de teruggestuurde artikelen, exclusief verzendkosten) gebeurt via dezelfde betaalwijze als die gebruikt is bij aankoop binnen 14 werkdagen nadat wij de goederen hebben ontvangen, of je hebt aangetoond dat de producten retour zijn gezonden.

Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anders hebt ingestemd.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd of defect product ontvang?
Wij verkopen alleen producten in perfecte staat. Wanneer je in uitzonderlijke gevallen een defect, kapot of beschadigd product ontvangt, neem dan direct contact op met onze klantenservice info@illusionhair.nl en voeg een foto bij van het betreffende product.

Contact

Heb je vragen of opmerkingen? Of ben je professional en wil je onze producten gebruiken? Stuur ons dan een e-mail.

E-mail
info@illusionhair.nl

Openingstijden

Maandag 10.00 - 18.00      
Dinsdag 10.00 - 18.00
Woensdag 10.00 - 18.00
Donderdag 10.00 - 18.00
Vrijdag 10.00 - 18.00
Zaterdag gesloten
Zondag gesloten

Contactformulier